Skuteczność reklamy podlega od tego, co przedstawia oraz jak jest konstruowana. Wszystko ma prawo pod tym względem podlegać od punktów, w jakim miejscu taka reklama się pojawia. Nawet wtedy, gdy będzie idealna, ale nie będzie pojawiała się w przystępnych miejscach reklamowych- nie przyniesie efektów ani efektów dla samego inwestora. To może poruszać. Każda inwestycja, która się nie zwraca drażni, a tym samym pod pewnym względem hamuje pracę przedsiębiorstwa. Inaczej przecież nie będziemy w stanie przystosować się do efektywności - sprawdź ręcznik reklamowy. Pomimo to, nie każdy uważa, że reklamy są efektywne. Być może nie działają one na każdego. Niemniej jednak pomnimy o nich, a tym samym w punkcie sprzedaży możemy przypominać sobie o takich marketingach. To jest oczywiście taka efektywność. Kreowanie podświadomości reakcji. To etapy kreowania reklamy ,ale też oraz efekty, które widoczne są przy kliencie, który obejrzał taką reklamę. Zupełnie inaczej nie byłoby to dla nas takie idealne. Nie każda reklama jest niemniej jednak taka idealna. Wskutek tego nie wszelkie pozostaną w naszej profesjonalnej pamięci.